Mot Byron Bay!

Hallå hallå. Nu sitter jag på Greyhound bussen på väg till Byron Bay som är vårt första stopp. Efter ytterligare tre dagar i Sydney så ska det bli riktigt skönt att få komma uppåt kusten. Ser sjukt mycket fram emot alla stopp vi kommer att göra uppåt kusten. Vi har bokat ett helt paket med både hostel, aktiviteter och resor. Så allt är redan klart, vilket är väldigt skönt.  Vi ska både flyga tvåmansflygplan och campa på stranden. I Byron Bay stannar vi tre dagar sedan åker vi vidare

.

De senaste dagarna i Sydney bestod inte av så jättemycket. Vi bodde de två första nätterna hemma hos Linnea, Alexandra och Emma. Var inne i stan lite och hann även vara en sista gång på Bondi Beach. Brände oss dock lite eftersom vi knappt sett sol på tre veckor på Nya Zeeland. Sedan sista natten bodde vi på Wake Up för tredje gången, haha receptionskillarna kände igen oss. Men det var sista gången vi bodde där nu, eller? ;) Igår kväll var det vår sista kväll i Sydney och vi gick till kära Side Bar, alltid lika kul. Idag har vi mest varit runt i stan, vilket resulterade i mycket shopping, ajajaj, inte lätt att hålla i pengarna när det finns så mycket man vill ha… men nu ska jag försöka göra mitt allra yttersta för att snåla så mycket man kan, men magen mår inte bra av nudlar så är det bara, haha.

 

Nu ska jag snart ta och sova lite, denna bussresa till Byron ska ta 12 timmar, och vi lämnade 7 på kvällen så det är en nattbuss. Detta är tydligen den längsta bussresan längst kusten så det känns ju skönt att börja med den. Annars har jag faktiskt inte så mycket roligare att berätta. Puss på er, hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Ma+Pa

God Morgon hoppas vi....skriv snart igen!

Datum:2012-01-31 Klockan:19:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback